Baldur's Gate 2: Enhanced Edition [v 1.2.2030 ] [RePack] (Eng/Rus) (2013)

Ответить на тему
 

maxakal ®

Стаж: 4 года 1 месяц

Сообщений: 10

Симпатии: 1

- - -
Дата выхода: 15 ноября 2013 г
Жанр: RPG / Isometric
Разработчик: Overhaul Games
Издатель: Beamdog
Тип издания: RePack
Язык интерфейса: Русский | Английский
Язык озвучки: Английский
Таблетка: Вшита {RELOADED}
Платформа: PC-
Операционная система: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Процессор: 1 GHZ CPU
Оперативной памяти: 512 MB RAM
Видеокарта: 512MB Video Card using Shader Model 3 or higher, AMD Radion HD 2900 GT or NVIDIA GeForce 9500 GT or better;
Свободного места на жестком диске: 2,7 ГБ of free space- Дополненное издание Baldur's Gate II включает оригинальную игру и дополнение Throne of Bhaal. В игре появится четыре новых персонажа, готовых присоединиться к отряду игрока, а также три десятка новых локаций. Кроме того, Beamdog приготовила испытание The Black Pits 2: Gladiators of Thay, участники которого спустятся в глубокое подземелье, где их ждут ловушки, сильные противники и ценные трофеи. Из прочих нововведений стоит отметить поддержку широкоформатного режима, обновленные арты и интерфейс.-- Ничего не вырезано | не перекодировано
- Пропатчено до версии v.1.2.2030
- Установлен русификатор Версия 1.0 от 25.11.13 (Автор перевода: [порт оригинального перевода AERIE]) (перевод не полный)
- Установка 3 минуты (Зависит от мощности компьютера)
Repack от xatab

Patch 1.2.2030:

Performance Improvements
#7036: Memory leaks with ground piles no longer an issue
#6994: Saving the game from the “Quit Game” menu now generates a proper screenshot and portraits for the Load Game screen
#6902: The game UI no longer flashes on screen before starting the game (Black Pits II).
#7047: Pressing the up or down arrows on the Record screen no longer crashes the game.
General Enhancements
#7010: Action icons are now much more clearly active or inactive (active buttons are no longer gray-scaled).
#7011: Multi-class kit names now display correctly in the statistics panel of the Record screen (Jaheira’s classes, for example, now list “Fighter” and “Druid” instead of “Fighter/Druid” and “Fighter/Druid”).
#4605: Creature spawns no longer disappear when loading a saved game.
#6942: Speaking characters now display the white feedback circle under their avatars regardless of the setting in Options > Gameplay > Feedback.
#6991: The Options screen from the main menu now displays the game logo correctly.
#7026: Neera now waits near the entrance to the Hidden Refuge if you refuse to let her join the party in the Wild Forest.
#7032: Neera's "Wooden Horse Necklace" is now properly treated as a magical protection item.
#7048: The blindness effect during the Blinding Sun trial now correctly offers a saving throw.
#7040: The collarbell's deafness effect now wears off properly after resting.
#7046: NPC dialogue loop with Hexxat, Dorn, and Rasaad closed in the Underdark.
#7014: Timmoth's dialogue no longer forms an infinite loop (Black Pits II).
#6955: Bards with the Set Spiked Trap high-level ability may now correctly set the trap. (Requires a new game to take effect if your bard is already at least level 24.)
#7008: Timmoth's dialogue no longer displays "no valid replies or links" after talking about a confrontation with the Winged (Black Pits II)
#7027: Hexxat no longer talks to herself while talking to Haer'Dalis.
#7053: Dorn's patron is no longer mentioned during Bodhi's scene if Dorn has no patron at that point.
#7059: Hexxat no longer teleports away during the Bodhi "kidnapping" sequence.
#7061: Dragomir no longer disappears after resting in another area.
#7062: Dorn no longer repeats his post-sparring romance talk after the player rejects his advances.
#7068: Stannel no longer gives away the ending like a jerk (Black Pits II).
#7071: Hexxat no longer bugs the player to hurry up and get to Dragomir's Tomb...if the player is already there.
#7072: The new (EE) NPCs no longer appear as options in Phaere's dialogue if they are not currently in the party.
#7087: WIlson's claws are now flagged as magical weapons.
#7088: Dennaton no longer transports into the arena by the effects of Striv's Wrangler (Black Pits II).
#6165: Slings and throwing daggers no longer grant a THAC0 bonus from Strength.
#7076: Weapon Mastery (as well as High Mastery and Grand Mastery) now grants the correct (as advertised) bonuses to THAC0, Damage, and APR.
#7097: Fallen Rangers and Dragon Disciples now list their correct class names on the Record screen and in their Kit Descriptions.

Скриншоты установки:

-

Скриншоты игры:

-


Последний раз редактировалось: maxakal (2014-01-28 10:51), всего редактировалось 3 раз(а)

Создавать темы 28-Янв-2014 08:16

[Профиль]  [ЛС] 

The Khazratov

Стаж: 3 года 10 месяцев

Сообщений: 54

Симпатии: 1

Patch 1.2.2030
Performance Improvements
#7036: Memory leaks with ground piles no longer an issue
#6994: Saving the game from the “Quit Game” menu now generates a proper screenshot and portraits for the Load Game screen
#6902: The game UI no longer flashes on screen before starting the game (Black Pits II).
#7047: Pressing the up or down arrows on the Record screen no longer crashes the game.
General Enhancements
#7010: Action icons are now much more clearly active or inactive (active buttons are no longer gray-scaled).
#7011: Multi-class kit names now display correctly in the statistics panel of the Record screen (Jaheira’s classes, for example, now list “Fighter” and “Druid” instead of “Fighter/Druid” and “Fighter/Druid”).
#4605: Creature spawns no longer disappear when loading a saved game.
#6942: Speaking characters now display the white feedback circle under their avatars regardless of the setting in Options > Gameplay > Feedback.
#6991: The Options screen from the main menu now displays the game logo correctly.
#7026: Neera now waits near the entrance to the Hidden Refuge if you refuse to let her join the party in the Wild Forest.
#7032: Neera's "Wooden Horse Necklace" is now properly treated as a magical protection item.
#7048: The blindness effect during the Blinding Sun trial now correctly offers a saving throw.
#7040: The collarbell's deafness effect now wears off properly after resting.
#7046: NPC dialogue loop with Hexxat, Dorn, and Rasaad closed in the Underdark.
#7014: Timmoth's dialogue no longer forms an infinite loop (Black Pits II).
#6955: Bards with the Set Spiked Trap high-level ability may now correctly set the trap. (Requires a new game to take effect if your bard is already at least level 24.)
#7008: Timmoth's dialogue no longer displays "no valid replies or links" after talking about a confrontation with the Winged (Black Pits II)
#7027: Hexxat no longer talks to herself while talking to Haer'Dalis.
#7053: Dorn's patron is no longer mentioned during Bodhi's scene if Dorn has no patron at that point.
#7059: Hexxat no longer teleports away during the Bodhi "kidnapping" sequence.
#7061: Dragomir no longer disappears after resting in another area.
#7062: Dorn no longer repeats his post-sparring romance talk after the player rejects his advances.
#7068: Stannel no longer gives away the ending like a jerk (Black Pits II).
#7071: Hexxat no longer bugs the player to hurry up and get to Dragomir's Tomb...if the player is already there.
#7072: The new (EE) NPCs no longer appear as options in Phaere's dialogue if they are not currently in the party.
#7087: WIlson's claws are now flagged as magical weapons.
#7088: Dennaton no longer transports into the arena by the effects of Striv's Wrangler (Black Pits II).
#6165: Slings and throwing daggers no longer grant a THAC0 bonus from Strength.
#7076: Weapon Mastery (as well as High Mastery and Grand Mastery) now grants the correct (as advertised) bonuses to THAC0, Damage, and APR.
#7097: Fallen Rangers and Dragon Disciples now list their correct class names on the Record screen and in their Kit Descriptions.
Вот этот надо под спойлер
Делайте скриншоти из игрового процесса

Создавать темы 28-Янв-2014 10:28

[Профиль]  [ЛС] 

scela

Стаж: 4 года 1 месяц

Сообщений: 84

Симпатии: 3

Игра моего детства, супер, давно искал, С П А С И Б О ! ! !

Создавать темы 28-Янв-2014 15:55

[Профиль]  [ЛС] 

maxakal ®

Стаж: 4 года 1 месяц

Сообщений: 10

Симпатии: 1

Сейчас мало кто помнит и кто поймет :) но реально прикольны все эти 2d6+1 :)))

Создавать темы 29-Янв-2014 10:14

[Профиль]  [ЛС] 

player546

Стаж: 4 года 4 месяца

Сообщений: 97

Симпатии: 12

maxakal, а что тут помнить? Обычная D&D система. Игра конечно больше для олдфагов, которые с теплотой вспоминают BG I&II, ID, PT, ToEE, NWN.

Создавать темы 29-Янв-2014 10:38

[Профиль]  [ЛС] 

scela

Стаж: 4 года 1 месяц

Сообщений: 84

Симпатии: 3

В старых играх в силу слабой графики разработчики делали упор на сюжет и атмосферу, в новых играх это бооольшая редкость, я думаю в этом все дело, хотя олдскульных задротов тоже не одобряю, все в меру !

Создавать темы 29-Янв-2014 15:28

[Профиль]  [ЛС] 

m12

Стаж: 5 лет 9 месяцев

Сообщений: 12

скорости бы

Создавать темы 20-Фев-2014 19:56

[Профиль]  [ЛС] 

Irridium

Стаж: 5 лет 6 месяцев

Сообщений: 20

Русский перевод ужасен. Лучше играть на английском.

Создавать темы 19-Июн-2014 07:16

[Профиль]  [ЛС] 

sweezy.bb

Стаж: 4 года

Сообщений: 4

можно скорости?

Создавать темы 16-Ноя-2014 18:30

[Профиль]  [ЛС] 
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 12-Дек 06:01

Часовой пояс: UTC + 5



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы